fredag 6. mai 2011

Oppdatering

Det ble visst mest om snakken med denne bloggen....
Plutselig er livet blitt mer hektisk med vuggestue (som for øvrig går veldig bra:-) ), skole og arbeid. Vi er blitt en "normal" familie nå. Det er deilig å være litt mer aktiv igjen, og jeg begynner i praksis på mandag, hvor jeg skal være i to måneder. Og far arbeider også hele sommeren, så det blir ikke mulighet til å besøke gamlelandet (for meg) før i august. Men sommeren er superfin som regel på "Solskinsøen", så det blir nok fint....savner bare Norge litt nå, merker jeg. Syns det er lenge siden sist. Men Almas bestefar kommer på besøk om to uker, så får han være representant for familie og fedreland:-)
Alma har fått fem, snart seks tenner, og kan snart reise seg selv. Hun pludrer i vei og prøver stadig nye kombinasjoner av lyder, vokaler og konsonanter. "Morn!" sa hun i dag morges nesten med en gang hun hadde åpnet øynene. Da fikk jeg litt sjokk. Moro:-) Og så viser hun hvor stor hun er nå med armene, klapper og klapper og krabber fremover med racerfart. Utrolig så mye som har skjedd siden hun startet i vuggestua. Vanskelig å følge med, nesten. Hun gråter ikke mer heller når jeg leverer henne, glemmer nesten at jeg er der, og vil bare ned og leke med de andre barna. Gøy, men merkelig. For bare en uke siden ville hun ikke gi slipp på meg. Det er ikke alltid lett å henge med som mor, men jeg fryder meg over det lille vidunderet vårt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar